<$BlogRSDURL$>

maandag, mei 10, 2004

Moedermoord, of zoiets 

Oeps, wat een rare titel, zo vlak na moederdag. Maar nee, ik heb het over een andere moeder, sort of, toch. Een blogmama. En mijn blogmama, die heet Ientje. Volgens mij heeft het Liegebeest z'n onstuitbare zin voor krentenkoeken van haar.

Groen (zoals het Liegebeest dus, voor wie mijn tv-optredens in de jaren 80 gemist heeft) ziet ze niet, alhoewel. Misschien een beetje, nu ze het intussen beruchte artikel gelezen heeft. Ik had er een collectie van tien Belgische logs bijgezet, die je bij wijze van dagelijks logbrood gezien moet hebben. Maar Ientje staat er dus niet in. Waarom? Geen idee, want ze weet wat schrijven is, en ze heeft een heel eigen stijl. What can I say? Dat je niet voor iedereen goed kan doen, vermoedelijk. Huug noemt Clickx een schoolblaadje sinds zijn log niet in het dagelijks logbrood zit. Terwijl ook hij intussen een vaste lezer is geworden.

Bij deze is 't hopelijk een beetje goed gemaakt? Toch? Tenzij Ientje nu over die krentenkoeken begint...

O ja, en mijn blogpapa, die kent u inmiddels. 't is een Aap, sort of, ook al geen groene.
Tjiens, klopt dit allemaal wel?


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com