<$BlogRSDURL$>

maandag, mei 03, 2004

Vlooien 

Al het geruttel dat u tot nu toe van mij het liegebeest (staat u me even toe te rotzooien met de nieuw ontdekte doorstreepfunctie, dank u) te verwerken heeft gekregen is de schuld van mijn job, een artikel over webloggen. En het ligt ook wel een beetje aan Baviaan.net, alias de allang ter ziele gegane Dokter Aap. Hij noemt zichzelf nu gewoon George, maar volgens mij zijn het wel zijn weblogvlooien die mij gebeten hebben. Waarvoor dank.

Hoe dan ook, de man in kwestie is immens populair in het kikkerlandje hierboven, en doet op z'n eentje waar Willem van Oranje destijds z'n tanden op heeft stukgebeten, het zuiden veroveren, al ben ik nooit zo goed geweest in vaderlandsche geschiedenis, en kan het net zo goed andersom geweest zijn.

Dat de Nederlandse Volkskrant zijn überkekke zut-taaltje overneemt, daar kunnen we ons nog iets bij voorstellen, maar dat de nieuwe Clickx een screenshot van zijn log op drie vierde pagina publiceert bij wijze van educatief materiaal voor de cursus webloggen.... tssk. Ga er maar tegenaan staan.

Het valt toch niet te hard op dat ik fan ben?



This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com