<$BlogRSDURL$>

woensdag, september 29, 2004

Vensters 

Het is niet commercieel om het hier toe te geven, en u zal wellicht zeggen dat de naam van deze weblog echt wel klopt, en dat ik een mietje ben enzo, maar hé, het is mijn log, dus zeg ik toch maar even dat ik gewoon weer achter mijn oude vertrouwde laptop met Windows XP zit, geen blitse PowerBook meer.

En tja, als een mens dan terugkomt van vakantie, kan ie al meteen Vensters gaan lappen, 37 gaten dichten. Het Grote Gat 2 ook wel bekend als Service Pack 2 speelt mij echter parten. Als ik het stekkertje van de laptop uittrek, dan krijg ik ... het oude vertrouwde blue screen.... iieek. Enfin, ik ben niet alleen met het probleem, maar het schijnt, en er zijn ergere wereldproblemen dacht ik.

We wijken af. Wat ik u wou vertellen: op mijn zoektocht naar een oplossing, vertelde meneer Apparaatbeheer dat de processor, een Pentium M 1,6 (even opscheppen, voor de geeks) van mijn laptop nu toch al anderhalf jaar zonder driver werkt. Gewoon, zonder. En u hoeft nu niet echt een kenner te zijn om te weten dat zo'n processor één van de essentiële onderdelen van een pc is, toch? Apple-gebruikers, eat our drivers!



Nu alleen nog wennen aan dat blue screen.


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com