<$BlogRSDURL$>

maandag, september 20, 2004

Terug! 

Ik zit hier nog lichtjes te waggelen voor mijn laptop, en ik kan u vertellen dat mikken met de muis niet zo goed lukt als je zestien dagen ietsje krachtigere bewegingen met de rest van je lijf hebt uitgevoerd, maar verder ben ik dus zo goed als helemaal terug van 3000 km rijden doorheen Canada, Newfoundland, het land vol met moose, gele ruit-bordjes langs de weg, zwarte beren, en papegaaiduikers... en zonder computer of internet. Nooit van gehoord, mijnheer.

Nu kan het aan mijn lichte verwarring liggen na zes uur Heathrow-hangen, of aan het feit dat ik al slaapwandelend domweg op die ene persreporter uit Het Leven zoals het Is:Airport ben gebotst (no kidding), maar ik ben gisteravond behoorlijk geschrokken van het nieuwe televisie-aanbod. Hebt u Flikken al gezien? Ik wel, en tjonge tjonge, het is allemaal mooi gefotografeerd, maar hola, wat een knoeiboel van een productie is me dat geworden zeg. Had u ook constant de indruk dat de acteurs de lekker plat Gentse dialogen van vroeger achteraf nagesynchroniseerd hadden in ietsje deftiger half-Hollands? Moet iedereen zich plots plooien naar Boudewijn de Groot, die ze wat mij betreft mochten ondertitelen omdat hij met een vod in z'n mond deftig nederlands probeert te spreken?

Of moest ik gewoon weer even wennen aan die PAL-beeldlijnen, na al die NTSC-tv's?


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com