<$BlogRSDURL$>

donderdag, juni 24, 2004

Liegebeest zoekt single(s)! 

Nu u hier toch bent, mag ik u eens iets vragen? Bent u single? Nee, het is niet voor mij (alhoewel), maar voor het werk. Omdat het Liegebeest op de redactie een van de laatste niet-gekoppelde medemensen is, heeft het Liegebeest de fijne taak gekregen een dossier over on line daten te maken. Ik moet dringend van straat raken, want het is niet de eerste keer dat dit soort artikels mij overkomt, bedenk ik zo plots.

Hebt u zin om mee te werken, en desgewenst anoniem dan wel wereldberoemd te worden? Ik zoek twee singles, een mannetje en een vrouwtje (wat dacht u), die zich goedgemutst en onder professionele coaching (jaaah!) willen inschrijven op enkele datingsites, en dat gedurende ongeveer 14 dagen. Laat u maar van u horen, ofwel via e-mail, ofwel hier onderaan in mijn neuzelcatapult.

(geef toe, leuk gevonden woordje, even van Matthias geleend, die het eerste deel op zijn beurt van George heeft, enfin, u merkt het, het liegebeest is copyright-minded)

Laat u zich maar eens goed gaan, dus.


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com