<$BlogRSDURL$>

dinsdag, juni 01, 2004

Krentenkoeken (2) 

Waar waren we gebleven. Ah, juist ja, ik had mezelf in de nesten gewerkt. Een beetje letterlijk ook wel, met dat hondengedoe, maar vooral omdat ik in een overmoedige bui iemand drie Blogger comments beloofd had. Je hebt met die dingen ook niks dan last. Enfin, het liegbeest had Lilith nog proberen om te kopen met een zak verse krentenkoeken, maar ja, Lilith is Ientje niet natuurlijk, en dus moest ik iets in elkaar frutten. Ik frutte, en frutte, en frutte, maar ik heb het altijd al gezegd, dat internet, het is een gedoe, zeker achter de schermen. Tjonge tjonge, bent u daar ooit al 'ns een kijkje gaan nemen? Wat een toestand zeg, die templates en die css-spullen.

Nu goed, mailtjes sturen kan ik dus wel, en dat deed ik dan ook, naar Lilith, omdat ze dus iets gewonnen had. En zij kan ook mailtjes sturen, want ik kreeg er eentje terug. Wat ik haar voorgesteld had, vond ze het beste idee dat ze die dag gehoord had (het was ook ochtend). Vanaf vandaag kan je op de meest onverwachte momenten plotsklaps een stukje te zien krijgen, getekend 'Lilith spreekt'.

Maar het liegebeest zou het liegebeest niet zijn als hij zijn iele neus niet overal zou tussenstoppen, en daarom bepaalt hij het onderwerp waarover Lilith u hier komt onderhouden. Les traces d'un fou, se trouvent partout, nietwaar.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken: u leest hier binnenkort nog 'ns iets interessants.

O ja, de eerste titel voor sprekende Lilith luidt 'Olifanten zijn ook beesten huisdieren'.


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com