<$BlogRSDURL$>

woensdag, juni 23, 2004

Aibo en postbodes 

Beste Mijnheer de Postbode,

Allereerst wil ik u en andere postbodes mijn excuses aanbieden mocht u zich beledigd gevoeld hebben bij het nieuwsberichtje over de verjaardag van Aibo. De opmerking dat het robothondje Aibo met aangepaste software ook postbodes zou moeten kunnen bijten, bedoelden wij uiteraard niet kwetsend, maar was vooral een knipoog naar het cliché (dat helaas ook af en toe klopt) dat zegt dat honden het niet zo hebben met postbodes. Zoals u zelf al merkte in uw lezersbrief, was het een manier van zeggen, misschien inderdaad wat ongelukkig gekozen.

Hoe robothonden op postbodes reageren, ach, dat zal wel meevallen denk ik, als je ze goed opvoedt, en hopelijk hebben we geen snode eigenaars van robothondjes op ideeën gebracht, dat was uiteraard niet de bedoeling. We zouden het wél leuk vinden als welopgevoede robothonden ons magazine komen brengen. En ik denk dat u het als technologieliefhebbende postbode ook nog grappig zou vinden om de Clickx aan te reiken aan een gemotoriseerde hondenmuil, niet waar?

Intussen hoop ik dat de blauwe plekken snel genezen, en dat u met plezier Clickx blijft lezen én bij de mensen thuis brengen!

Met beleefde groet,

Liegebeest


Ham!


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com