<$BlogRSDURL$>

donderdag, mei 13, 2004

Verjaardagscadeau 

Wat leest mijn oog?
Microsoft zal het XP Service Pack 2 niet dusdanig beveiligen dat het alleen op legale versies van Windows XP werkt. De pleister op het houten been die Service Pack 2 heet zal ook op niet-legale versies van Windows XP werken. De gatenstopper Service Pack 2 zal je ook kunnen gebruiken als je je Windows XP niet gekocht hebt.

Herleest u de zinnetjes voor alle zekerheid nog even. Ja, het staat er echt. Waarom doet Bill zoiets? Officieel omdat dan ook de minderlegaal (ha, een eufemisme, ik moet jobsgewijs op mijn woorden letten, weet u wel) gedownloadde versies van Windows XP (lees: zowat alle Windows XP's van deze wereld, behalve de mijne) eindelijk ook krukken kunnen krijgen, en niet langer als mindervalide en zwakke weggebruiker op het internet moeten ronddolen.

Of? Misschien gaat Bill wel een inventaris maken van alle minderlegale XP's? Neuh, da's onbegonnen werk. Ik denk persoonlijk dat 't een verjaardagscadeau is. Voor Aibo, het huisdier van collega logger Cecil. Want die wordt deze zomer vijf. En wanneer komt XP2 uit? Juist ja. Hip Hip!

Hipperdepip...


Naschrift: Beste vrienden van Apple, ik ben volgende week jarig, zou een legale iPod lukken? Alvast bedankt!


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com