<$BlogRSDURL$>

donderdag, mei 27, 2004

Tiktiktik (2) 

Morgen is het korte stukjes-schrijfdag in het papieren boekjesfabriekje, tijd dus om hier ook één en ander uit de bus te laten vallen. Juicht u allen driewerf, hoera! En mocht u denken dat ik al die tijd niet meer met u bezig geweest ben, of godbetert, dat ik de hele tijd met m'n laptopje buiten heb gezeten, er liggen hier heusch waar drie kattebelletjes met ideetjes. Morgen dus... als ik mijn geschrift kan ontcijferen.

(...)

Oké dan, omdat u nu al zo aandringt. Ik heb daarnet Manbijthond gekeken, enfin, het was dit keer een Man met een vals gebit, die op een cruise op de Rijn door Duitsland zit. Alsof dat nog niet fout genoeg was, sleepte hij ook nog een cassetterecordertje achter zich aan om de woorden van de (vrouwelijke) gids te registreren. Gezeten in een of ander interieur van een kerk spreekt hij tegen zijn machientje én zijn wederhelft vervolgens de onsterfelijke woorden: 'Ik hoor haar niet goed, en ik zit te veraf om het op te pakken.'


Zozo, nu weten we meteen waarom het geweldige In de Gloria niet meer is: het overlapte te veel.


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com