<$BlogRSDURL$>

dinsdag, mei 18, 2004

Stokjes 

Er doet weer een stokje de ronde in weblogland: toon je pc-omgeving. Nu moet je volgens de ongeschreven grondwet van weblogland het stokje toegeworpen krijgen, en tenzij het stokje helemaal achterin de kasteeltuin van het Liegebeest terecht gekomen is, heb ik nog geen stokje ontvangen. Bij mijn weten is het het laatst gezien bij Dimi. Hoe dan ook, klikt u en kijkt u maar even, mocht u daar zin in hebben. Omdat het buiten mooi weer is zeg maar. En als het mooi weer is, dan verhuist het draadloze bureautje van het Liegebeest naar de teak-houten tuintafel. Leuk he?

the real thing


En dit is het tafereeltje dat zich om de minuut voor mijn neus afspeelt. Het beest stelt het ook zonder stokje. Het heeft volgens mij iets te maken met een ei en deze maand, ofzoiets. Er weerklinkt telkens luid getsjilp, dat wel.

kijk kindjes, zonder stokje



Update: Ik ben helemaal 'in', zo blijkt. Niet alleen omdat ik me (met enig dedin, uiteraard, zoals het hoort, ik ken mijn wereld) inlaat met stokjes, maar vooral omdat ik preventief gehandeld heb in een soort stokjesoorlog, en dat is volgens sommige staatshoofden goed. Om een lang verhaal kort te maken, eigenlijk moet u bij Lilith zijn voor het stokje... Zij speelt momenteel officieel apporte met Dimi...


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com