<$BlogRSDURL$>

maandag, mei 24, 2004

Mijn volgelingen 

Nou nou, die titel klinkt lekker arrogant. Enfin, Ahum.

Dames en heren, appelen en peren, mag ik u voorstellen aan de allereerste weblog gemaakt met de Clickx-workshop van ondergetekende, over Blogger.... (tromgeroffel) Stappers!

Stappers logt sinds enkele dagen over de natuur, de bloemetjes en de bijtjes zijn gevleugelde huisdieren en z'n lange wandelingen, en vertelde me daarnet mailsgewijs dat hij ook wel 'ns gek wou doen, en dus met zo'n log begon. En laten we even eerlijk zijn, da's gewoon de ultieme motivatie van élke weblogger, toch?

Om dit heuglijke feit nog wat kracht bij te zetten, dacht ik zo spontaan aan een prijsvraag. Wie mij weet te vertellen wie Sky is op Stappers, die krijgt zomaar eventjes 3 gratis comments van Blogger cadeau.

Euh, of is dat nu net een reden om niet te antwoorden....


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com