<$BlogRSDURL$>

vrijdag, mei 14, 2004

Belgium 12 points 

De andere lichaamsdelen hebt u vast al elders op tinternet gevonden, maar hebt u al 'ns goed naar de schuurdeur mond van Xandee gekeken? Alleen dat al verdient de volle 12 punten, mijn mond valt er telkens weer van open. En geef toe, wat eruit komt is eigenlijk lang niet onaardig. Ik val voor stemmen, had ik u dát al verteld?

Hup dus, dit is alweer een oproep, beste Nederlanders, neem uw mobieltje, of leen er eentje, en sms morgen voor Xandee! Ik doe hetzelfde met Re-Union, nauwja, ook dat is een beetje chauvinisme van mijn kant natuurlijk...

By the way, graag gedaan hoor Ieneke, al was het lichte dwang. Nuja, dat is bloggen inderdaad sowieso, een raar soort verplichting. Enfin, leuk, geniet van het grapje 'k zen die van Tienen, al zullen de aanwezige Nederlanders hier nu diep fronsen...

iiiek!


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com