<$BlogRSDURL$>

vrijdag, mei 07, 2004

Apple'tje voor de dorst 

U heeft al eerder kennis gemaakt met mijn logé. We zijn intussen goeie maatjes, en mijn Dell staat er af en toe wat werkloos bij. Ik ben trouwens dol op die taakbalk onderaan die je doet geloven dat je muis een vergrootglas is. Ik kan nu even niet op de naam komen, maar als Apple-kenner gok ik op iets met een kleine i vooraan. Met dat oplichtende toetsenbord staat hij ook beeldig als sfeerlamp in de woonkamer 's avonds, maar dat is naar het schijnt een trekje van alle Apple-producten. Vrienden die het Liegebeest kennen als een absolute Venster-vreter en die denken dat ik een helpdesk voor vensteraars ben, schrikken zich een ongeluk als ze achteloos het kasteel binnenwandelen. En ik heb zelfs mede-vreters die Switchen als nieuwe hobby hebben, merkte ik. Bladert u maar even door de archieven van Lilith. Ha, eat my Apple, Ellen Feiss! Oeps, dat was insiders Apple-talk. Tja, het gaat snel hoor.

We wijken af. Wat ik u eigenlijk wou vertellen is dat het alleen maar beter wordt. Zo meldde mij een satirisch blad voor computerfreaks (jawel, het bestaat) uit de Overzeese Gebieden in het Niet Zo Verre Westen het bestaan van een rugzak voor mijn logé, waar je ook 'lager' in kan bewaren. En lager is volgens mijn vage kennis van het taaltje dat ze daar spreken iets tegen de grote dorst. Kijkt u zelf maar. Klik klik (linker... bah nee, gewoon, muisknop op het plaatje, wat dacht u).

Biertje?


Nu alleen nog iets doen aan die molenwiekende rechter ringvinger die zich een ongeluk klikt in de hoop ooit het rechtermuismenu te voorschijn te halen.



This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com