<$BlogRSDURL$>

maandag, mei 10, 2004

Alarm 

Ik had al eerder onraad moeten ruiken. De reageerdozen in bloggerland, althans die geleverd door de vrienden van haloscan, waren de afgelopen week collectief in staking, zo leek het wel. Vandaag weten we waarom: Blogger heeft nu comments ingebouwd. Leuk, ware het niet dat er net een workshop naar de drukker vertrokken is die we nu met alle macht proberen tegen te houden, zodat er nog wat scherm-meuk van de nieuwe blogger tussenkan. Timing is alles, altijd al geweest, nietwaar.

Over alarmfases gesproken: ik vond vanochtend op m'n bureau allemaal minuscule transparante plastic harde bolletjes. Niks inpakmateriaal, want ze waren niet zacht, niks kraaltjes afkomstig van activiteiten op het bureau. Dream on. Komen ze uit een pc, denkt u? Is het afluisterapparatuur uit het Verre Westen? Weet u raad?

Bij wijze van test stel ik voor dat u hieronder in de vers gebakken doos uw ideeën van de afkomst van de bolletjes even tentoon spreidt. Waarvoor dank. Ben ik nu de eerste trouwens, die de comments van Blogger geactivieerd heeft? Woeha!

Update: De comments van Blogger werken voor geen meter, Huug (in de comments hier!) heeft gelijk. Haloscan, waar ben je?
Update2: Haloscan staakte blijkbaar alleen op mijn internetverbinding. Huh? U kan weer gewoon als vanouds reageren. Laat u vooral gaan.


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com