<$BlogRSDURL$>

vrijdag, april 16, 2004

Wereldstemmendag 

Ik weet meestal pas wat ik denk als ik hoor wat ik zeg. En dat was de voorbije twee dagen behoorlijk lastig, want ik was m'n stem kwijt. Dan merk je dus pas hoe veel je dat ding gebruikt. Zo heb ik m'n opnames voor de Clickx-radiorubriek op Contact2 moeten uitstellen. En ik die dacht dat de schriftcultuur hoogtij vierde sinds MSN Messenger. Ik heb alvast het Smiley-principe in de praktijk uitgetest, want echt, je trekt wat gekke bekken hoor, als je geen stem hebt. Hoe laat je anders horen dat je iets leuk of net niet vond, bijvoorbeeld?

Hoe dan ook, mijn stem heeft vandaag een come back gedaan, en laat het precies vandaag Wereldstemmendag zijn. De Gouden Stemvork is dit jaar wegens te hoog schuurpapiergehalte nog aan haar voorbijgegaan, maar laat het duidelijk zijn, ze heeft radio-ambitie, die stem van mij.

Update: Nu ik er aan denk, waarom gaat de prijs al twee jaar na elkaar naar een vrouw? (Proficiat, Kristien Bonheure)


This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com