<$BlogRSDURL$>

vrijdag, april 23, 2004

Nu u hier toch bent 

Wie zei daar dat reclame niet werkt? U bent het levende bewijs dat het wel werkt. Want Ientje zegt iets over mij op haar logje, en hops. Dat Ientje aan logmarketing doet is trouwens niet zo vreemd, want volgens mij is dat gewoon haar job. Anyway, ik vind dat allemaal natuurlijk über, dat begrijpt u wel, want als ik alvast één eigenschap met echte loggers gemeen heb, dan is het wel dat ik stiekem wel een beetje ijdel ben. Sshtt, u doet maar alsof u dat niet gehoord hebt.

Maar nu u hier toch bent. Zegt u 'ns. Wie bent u eigenlijk? En vindt u het leuk om iets van mij te lezen?

Hoe dan ook, bedankt Ientje, u hebt een pint te goed! En hoewel dit logje begonnen is als voorbeeld voor mijn lezertjes in het 'goe boekske' waarover Ientje het al had, kan ik nu niks anders meer dan gewoon verder blijven doen zeker?



This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com