<$BlogRSDURL$>

woensdag, april 21, 2004

Logé 

De nieuwe logé moet uit de buurt van mijn Dell blijven. Hij doet mijn rotsvaste liefde voor haar namelijk wankelen, en dat wil ik niet. Mijn Dell is de top. En dat moet zo blijven. Ze is handig, snel, ze heeft brede, grote heldere ogen van 15,4 inch, en een prachtig lichaam. Alle andere laptops verbleken als ze haar zien. Haar beste kant is trouwens links, in profiel.

Als ze naast elkaar zitten, de logé en mijn Dell, dan lijkt mijn Dell plots op een schoendoos. De logé is ietsje groter, ziet er dandy-alu uit, en mijn Dell slaat een beetje groen uit als ze hem ziet staan in het volle zonlicht, ik overdrijf niet.

Gisteren stond hier pardoes een Apple Powerbook 17" aan de voordeur. Of ie een paar weken mocht komen logeren. We hebben samen al gesurft, en door fotoalbums gebladerd. Sindsdien durf ik mijn Dell bijna niet meer recht in de groenige ogen te kijken. En ik twijfel nog meer. De logé wou zich ook meteen een knus plekje in het draadloze netwerk zoeken, maar toonde nogal kortaf en teleurgesteld 'there is a problem'. Ik durf wedden dat mijn Dell er voor iets tussen zat.

Ik mis mijn rechtermuisknop. En heeft er trouwens iemand een snelle manier om vensters te sluiten, iets zoals Alt-F4? Ik word er gek van.

Update: mijn Dell is niet weg te slaan van bij de logé, behoorlijk verwarrend hoor. Ik hoop stilletjes dat mijn Dell een paar trucjes van de logé leert, en omgekeerd.





This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com