<$BlogRSDURL$>

maandag, april 26, 2004

DutchBloggies 2004 

Ik was niet in Zuid-Afrika, maar wel gewoon in Den Haag. Ook aardig (spreek uit met gekrolde tong achteraan), hoor ik u denken, want ze spreken er verdorie behoorlijk een mondje frans. Ik ging er vriendjes sluiten met de Nederlandse webloggers. Zij hebben al een heussche weblogtraditie hoor, met weblogmeetings én hun eigen Oscar-verkiezingen, de Dutchbloggies. Dan delen ze kroontjes uit aan elkaar, en de gekroonde hoofden vindt u hier. En waar kan je nu beter kroontjes uitdelen dan in de woonplaats van Trix, niet waar.

Ik kan u verklappen dat het een behoorlijk incrowd & underground-sfeertje had allemaal, of spreekt u elkaar soms ook aan met uw url? Mijn nieuwe vriendjes en vriendinnetjes heten trouwens grijzemassa.nl, 10e.nl en baviaan.net. Die laatste kan net zoals op zijn weblog geen seconde zwijgen over zijn iPod (kwam dat even goed uit dat ik net een PowerBook heb) en z'n Canon 300D. Trouwens, als u niet beter zou weten, lijkt zo'n weblogmeeting op een ordinaire samenkomst van hobbyfotografen: ze zitten constant digitale foto's te maken van elkaar, digitaal compactje hier, cameragsm'etje daar.

Het biertje en terrasje achteraf maakte alles goed. Ik hoor u met erg veel uitroeptekens en vraagtekens denken: 'Nederland en bier, ho maar' (gebruik de krollende tong dus weer). Maar nee hoor, ze hebben stijl én smaak, die hollandse webloggers.

O ja, en wist u dat Bea gewoon in een rijhuisje, enfin, rij-paleisje woont?








This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com